Dagarna blir längre och längre

Det blir lättare att vara ute för varje dag. Jag som trodde att jag skulle få så mycket gjort inne i vinter, men tröttheten har hålltider mig tillbaka. Ljuset är ett faktum för att funka. I alla fall för mig. Ja ja det som inte blev gjort finns kvar till en annan dag. Vaknade 7:00 I morse 😛 what! utan klocka. Har aldrig hänt. Satt i kökssoffan med morgon koppen länge och bara mös. Man hinner mycket en sån dag, ändå har jag inte avslutat en ända sak. Men börja på 1000 😆. Jag är hopplös. Svårt att lära en gammal hund... Vet inte om jag försöker lura mig själv att jag fått mer gjort om jag startar på så mycket som möjligt. Fiskskinnen blev skit bye the way. Stela och prassliga Trots timmar av knådade, sen borttagning, skrapande etc. Hoppas kanin skinnen blir bättre. Ska bara lyckas slakta en kanin först. Hmm imorgon kanske.