Uppstart av nytt företag på gården

Då jag har för avsikt att någon gång kunna leva av gården och hoppas på att kunna finna inkomstkällor för att kunna göra så så startade jag upp mitt 3dje företag. Jag tänkte börja i rätt ände för en gång skull men det gick inte vägen då skattemyndigheten ej kan bevilja företagsstarten om jag ej rapporterar vad jag skall dra in pengar på. 1000 ideer finns men nu fick jag sätta dom i aktion på en gång. Äggförsäljning hoppas jag att kunna ha en del utav. Vaktel, höns, kalkon och nu även anka då vår första lilla krabat tittade ut ur skalet igår söndag. Fler inkomstbringande delar kommer eftersom. Jag tänker dra igång massagenboch healing igen. Något sommarcafe kan nog bli aktuellt över nån helg. Då man får gå runt och titta och klappa djuren, leka i kojan och fika såklart. Då de flesta av våra djur är lösa så måste jag kolla upp regler kring cafe verksamheten så man håller sig till reglerna. Vidare info kommer.